§ 1
Urbann Clinic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowym dla m. st. w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy za nr KRS 0001065387, NIP 1133113264, Regon 526757285, adres: ul. Aleja 3 Maja 2/66, 00-391 Warszawa (dalej: „Spółka”) prowadzi działalność gospodarczą obejmującą udzielanie świadczeń psychologicznych na rzecz klientów przy współpracy z zespołem wykwalifikowanych psychologów.
§ 2
Regulamin organizacyjny, zwany dalej „Regulaminem”, określa organizację i porządek procesu udzielania świadczeń przez Urbann Clinic Spółkę z o.o.
§ 3
1. Siedzibą spółki jest m. st. Warszawa.
2. Miejscem udzielenia świadczeń są lokale pod adresem: Aleja 3 Maja 2 lok. 66, 00-391 Warszawa oraz ul. Koszykowa 10/21, 00-564 Warszawa.
3. Spółka udziela również świadczeń online poprzez platformę Google Meet.
4. Spółka może:
a) otwierać wyodrębnione komórki organizacyjne celem zorganizowania udzielania świadczeń w innych lokalizacjach;
b) udzielać świadczeń w innych lokalizacjach w ramach jednostki organizacyjnej kierowanej centralnie z adresu wskazanego w ust. 2 powyżej.
§ 4
1. Celem Spółki jest organizowanie i udzielanie świadczeń psychologicznych na rzecz klientów Spółki przy współpracy z wykwalifikowanymi psychologami. Spółka dopuszcza możliwość udzielania świadczeń w swoich placówkach przez psychiatrów.
2. Wszelkie świadczenia udzielane przez wykwalifikowany personel są wykonywane w sposób profesjonalny, zgodny z najnowszymi standardami oraz dostosowany do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klienta.
3. Cele są realizowane w szczególności przez:
a) wysokie kwalifikacje personelu Spółki;
b) wysokie bezpieczeństwo i higienę pracy;
c) właściwą organizację pracy, umożliwiającą skuteczne zarządzanie Spółką i jej zadaniami.
§ 5
1. Zakres świadczeń udzielanych przez Spółkę oraz ich cennik wskazany jest na stronie internetowej Spółki pod adresem: urbannclinic.pl/cennik.
2. Spółka może organizować promocje na poszczególne usługi. Zasady każdej promocji są w sposób przejrzysty komunikowane klientom przed zawarciem umowy w ramach organizowanej promocji.
§ 6
1. Spółką zarządza i kieruje Zarząd Spółki zgodnie z aktualnym wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego.
2. Spółka może powołać kierownika zarządzającego określoną placówką lub placówkami Spółki.
§ 7
1. Spółka przyjmuje klientów od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy umieszczonych na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Spółki.
2. Odbycie wizyty wymaga uprzedniego ustalenia terminu i godziny wizyty w placówce, w której ma zostać udzielone świadczenie.
3. Warunkiem udzielenia świadczenia jest rejestracja online, telefonicznie lub stacjonarnie w placówce, w której ma zostać udzielone świadczenie. Rejestracji dokonuje się osobiście.
4. Rejestracji online klient może dokonać poprzez portal ZnanyLekarz.pl lub dedykowany panel do umawiania wizyt online dostępny na stronie internetowej Spółki: urbannclinic.pl/umow-wizyte.
5. W dniu ustalonym do wykonania świadczenia klient stawia się w placówce na maksymalnie 10 minut przed godziną umówionej wizyty na wypadek konieczności uzupełnienia i podpisania stosownych dokumentów wymaganych w celu realizacji świadczenia.
6. Przed wizytą klient uiszcza w całości obciążającą go należność za świadczenie.
7. Klient może dokonać płatności osobiście w placówkę lub online poprzez metody płatności dostępne na stronie internetowej Spółki.
8. Ustalony termin wizyty jest wiążący dla klienta i oznacza to, że niezgłoszenie się przez klienta w ustalonym dniu i godzinie nie uprawnia klienta do żądania przyjęcia go w innym terminie, bez uprzedniego powtórnego ustalenia terminu wizyty w recepcji.
9. W przypadku niezgłoszenia się przez klienta na umówioną wizytę Spółka nie jest zobowiązana do zwrotu przedpłaconej należności za świadczenie.
10. Stawienie się na umówioną wizytę z 15 minutowym lub dłuższym opóźnieniem uprawnia Spółkę do odmowy udzielenia świadczenia w umówionym terminie. Odbycie wizyty w takim wypadku wymaga akceptacji personelu Spółki. Skrócenie wizyty z powodu spóźnionego przybycia klienta nie powoduje zmniejszenia opłaty należnej za wizytę.
11. We wszelkich sprawach związanych z umawianiem, odwoływaniem i zmianą terminu bądź godziny wizyt właściwa jest recepcja placówki, w której jest udzielane świadczenie.
12. Zasady odwoływania wizyt każdy specjalista ustala indywidualnie. Informacje te stanowią zapis kontraktu, który specjalista zawiera z pacjentem jeszcze przed udzieleniem świadczenia – w formie pisemnej.
13. Możliwe jest przesunięcie terminu umówionej już wizyty poprzez bezpośredni kontakt z pracownikiem spółki – telefonicznie bądź mailowo.
14. Zasady zwrotów płatności za wizytę, która się nie odbyła, każdy specjalista ustala indywidualnie. Informacje te stanowią zapis kontraktu, który specjalista zawiera z pacjentem jeszcze przed udzieleniem świadczenia – w formie pisemnej.
§ 8
Płatności za usługi realizowane przez Spółkę mogą być przyjmowane lub obsługiwane przez podmioty pośredniczące w płatności lub współpracujące ze Spółką. W takich wypadkach świadczeniodawcą pozostaje Spółka.
§ 9
Reklamacje dotyczące zakupionych usług można składać wyłącznie drogą mailową na adres kontakt@urbannclinic.pl . Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 21 dni roboczych od momentu jej otrzymania. O decyzji w sprawie reklamacji poinformujemy drogą mailową.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania usługi. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia drogą mailową na adres kontakt@urbannclinic.pl.
§ 10
Wszelka dokumentacja sporządzona w Spółce z danymi klientów oraz wszelkie informacje udzielone przez klientów psychologom udzielającym świadczeń w ramach współpracy ze Spółką oraz innemu personelowi Spółki są poufne. Wszystkie osoby mające dostęp do wskazanych dokumentów lub informacji mają obowiązek strzec ich poufności z najwyższą starannością oraz chronić je przed nieuprawnionym ujawnieniem. W przypadku powstania obowiązku ujawnienia wskazanych dokumentów lub informacji na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa Spółka oraz wszelkie osoby będące dysponentami wskazanych dokumentów lub informacji mają obowiązek wykorzystać wszelkie przewidziane prawem środki do odmowy udzielania dokumentów lub informacji z uwagi na ochronę tajemnicy zawodowej, co obejmuje również obowiązek wykorzystania dostępnych środków zaskarżenia orzeczeń o zwolnieniu z obowiązku zachowania tajemnicy zawodowej.
W przypadku udostępnienia dokumentów lub informacji mimo wykorzystania wskazanych środków obowiązuje nakaz ścisłej kontroli zakresu udostępnianych dokumentacji lub informacji.
§ 11
Poszczególne placówki i komórki organizacyjne Spółki oraz osoby wykonujące pracę bądź świadczące usługi w ramach tych placówek i komórek, obowiązane są do współdziałania dla zapewnienia sprawnego i efektywnego funkcjonowania Spółki oraz sprawnej i profesjonalnej obsługi klientów.
§ 12
1. Podanie Regulaminu organizacyjnego do wiadomości klientów następuje poprzez zamieszczenie na stronie internetowej pod adresem: urbannclinic.pl/regulamin. Regulamin dostępny jest także w formie pisemnej w każdej placówce Spółki, w której udzielane są świadczenia.
2. Postanowienia regulaminu organizacyjnego obowiązują wszystkie osoby udzielające świadczeń w Spółce niezależnie od formy zatrudnienia lub współpracy, a także klientów i osoby towarzyszące.