Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urbann Clinic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0001065387, REGON: 526757285, NIP: 1133113264, prowadząca działalność pod adresem: Aleja 3 Maja 2 lok. 66, 00-391 Warszawa, nr tel. +48 797 404 763 (zwana dalej Administratorem lub Usługodawcą).

Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pana/Pani danych osobowych i przysługujących w związku z nim Panu/Pani prawach znajdzie Pan/Pani w niniejszej Polityce Prywatności.

Polityka Prywatności

I. Dane osobowe Klientów bądź potencjalnych Klientów

1. Wszelkie dane osobowe przekazywane przez Klientów bądź potencjalnych Klientów za pośrednictwem internetowego portalu prowadzonego przez Usługodawcę bądź przez połączenia telefoniczne będą przetwarzane i wykorzystywane przez Administratora wyłącznie w celach:

a) wykonywania czynności poprzedzających zawarcie umowy, zawarcia i realizacji umowy;

b) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Usługodawcy, w szczególności przetwarzania w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej;

c) o ile Klient wyrazi zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Usługodawcę w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, ze zmianami) – wysyłanie Newslettera;

d) zawarte w plikach Cookies w celu optymalizacji korzystania przez Klienta z witryny internetowej Administratora;

e) odpowiedzi na zapytania zawarte w wiadomościach kierowanych do Administratora;

f) realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora w postaci zapewnienia możliwości dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami;

2. Dane osobowe przekazane przez Klientów bądź potencjalnych Klientów Usługodawcy mogą zostać udostępniane tylko w koniecznym zakresie innym podmiotom dla celów reklamowych i informacyjnych.

3. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 1 lit. a, e – przetwarzanie danych jest niezbędne w celu wykonania czynności poprzedzających zawarcie umowy, zawarcia i realizacji umowy, której stroną jest Klient, którego dane dotyczą – art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 1 lit. b – wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Usługodawcy – art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 1 lit. c – zgoda na przetwarzanie – art. 6 ust. 1 lit. a RODO;

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 1 lit. d – zgoda na przetwarzanie – art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz realizacja prawnie uzasadnionych interesów Usługodawcy w postaci zapewnienia optymalizacji korzystania z witryny internetowej i w postaci marketingu usług i produktów – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 1 lit. f – realizacja prawnie uzasadnionych interesów Usługodawcy w postaci zapewnienia możliwości dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

4. Dane osobowe:

dla realizacji celu wskazanego w ust. 1 lit. a będą przetwarzane przez okresy terminów przedawnienia roszczeń mogących przysługiwać Administratorowi bądź mogących przysługiwać przeciwko Administratorowi;

▪︎ dla realizacji celu wskazanego w ust. 1 lit. b będą przetwarzane przez okres wymagany przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa;

▪︎ dla realizacji celu wskazanego w ust. 1 lit. c będą przetwarzane przez okres prowadzenia przez Administratora działalności gospodarczej, chyba że osoba, której dane dotyczą, wcześniej cofnie zgodę na ich przetwarzanie;

▪︎ dla realizacji celu wskazanego w ust. 1 lit. d będą przetwarzane przez czas trwania prawnie uzasadnionych interesów Usługodawcy, chyba że Klient wcześniej cofnie zgodę na ich przetwarzanie bądź zgłosi wobec ich przetwarzania sprzeciw;

▪︎ dla realizacji celu wskazanego w ust. 1 lit. e będą przetwarzane przez okresy terminów przedawnienia roszczeń mogących przysługiwać Administratorowi bądź mogących przysługiwać przeciwko Administratorowi;

▪︎ dla realizacji celu wskazanego w ust. 1 lit. f będą przetwarzane przez okresy terminów przedawnienia roszczeń mogących przysługiwać Administratorowi bądź mogących przysługiwać przeciwko Administratorowi.

II. Dane osobowe Przedstawicieli firm i instytucji oraz Współpracowników

1. Wszelkie dane osobowe przekazywane przez Przedstawicieli firm i instytucji oraz Współpracowników za pośrednictwem korespondencji e-mailowej z Administratorem bądź przez infolinię Administratora, będą przetwarzane i wykorzystywane przez Administratora wyłącznie w celach:

a) wykonywania umowy z podmiotem, z ramienia którego Przedstawiciel firm i instytucji występuje wobec Administratora, a w związku z tym m. in. wypełnienie obowiązków księgowych i podatkowych przez Administratora;

b) możliwość nawiązania w przyszłości współpracy z podmiotem, z ramienia którego Przedstawiciel firm i instytucji występuje w ramach współpracy z Administratorem;

c) zawarcia i wykonania umowy ze Współpracownikiem;

d) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w szczególności przetwarzania danych w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej.

2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 5 lit. a, b – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (wskazanymi prawnie uzasadnionymi interesami objęta jest potrzeba zapewnienia możliwości w przyszłości współpracy Administratora z podmiotem, którego Przedstawiciel firm i instytucji reprezentuje) – art. 6 ust. 1 lit. c, f RODO;

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 5 lit. c – przetwarzanie danych jest niezbędne w celu wykonania czynności poprzedzających zawarcie umowy, zawarcia i realizacji umowy, której stroną jest Przedstawiciel firm i instytucji oraz Współpracownik, którego dane dotyczą – art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 5 lit. d – wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3. Dane osobowe:

▪︎ dla realizacji celu wskazanego w ust. 5 lit. a, b przez czas trwania umowy z podmiotem, z ramienia którego Przedstawiciel firm i instytucji występuje wobec Administratora oraz przez okres przedawnienia możliwych roszczeń podmiotu, z ramienia którego Przedstawiciel firm i instytucji występuje wobec Administratora, a ponadto przez okres prowadzenia przez Administratora działalności w zakresie przewozu osób;

▪︎ dla realizacji celu wskazanego w ust. 5 lit. c, d przez czas trwania umowy oraz okres przedawnienia możliwych roszczeń wobec Administratora oraz przez okres przedawnienia zobowiązań publicznoprawnych Administratora w związku z umową.

4. Dane osobowe Przedstawicieli firm i instytucji pozyskane od osoby, której dane nie dotyczą zostały pozyskane przez Administratora od podmiotu, z ramienia którego Przedstawiciel firm i instytucji występuje wobec Administratora.

5. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora i w jego imieniu przez personel i podmioty świadczące na rzecz Administratora różnego rodzaju usługi, w szczególności takie jak usługi księgowe, prawne, informatyczne.

6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych.

7. Osobie, której dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo do:

a) żądania od Administratora dostępu do przetwarzanych jej danych osobowych, ich uzupełnienia, ich uaktualnienia, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;

b) cofnięcia zgody na przetwarzania danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO;

c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeżeli odbywa się ono na podstawie realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;

d) wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Przekazanie danych osobowych:

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 1 lit. a, b przez Klienta bądź potencjalnego Klienta Administratorowi następuje dobrowolnie. Odmowa przekazania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy i wykonanie usługi;

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 1 lit. c przez Klienta bądź potencjalnego Klienta Administratorowi następuje dobrowolnie. Odmowa przekazania danych osobowych nie uniemożliwia zawarcia umowy i wykonania usługi, a skutkuje brakiem możliwości wysłania do Klienta Newslettera;

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 1 lit. d przez Klienta bądź potencjalnego Klienta Administratorowi następuje dobrowolnie. Odmowa przekazania danych osobowych będąca skutkiem braku zgody na korzystanie z plików Cookies uniemożliwi optymalizację korzystania z witryny internetowej Administrator, jednak nie uniemożliwi korzystania z tej witryny internetowej;

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 1 lit. e przez Klienta bądź potencjalnego Klienta Administratorowi następuje dobrowolnie. Odmowa przekazania danych osobowych może uniemożliwić udzielenie odpowiedzi na zapytanie Klienta;

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 5 lit. a, b przez Klienta bądź potencjalnego Klienta Administratorowi następuje dobrowolnie. Odmowa przekazania danych osobowych może uniemożliwić wykonanie umowy oraz nawiązanie w przyszłości współpracy pomiędzy Administratorem a podmiotem, z ramienia którego Przedstawiciel firm i instytucji występuje wobec Administratora;

▪︎ w przypadku wskazanym w ust. 5 lit. c, d przez Współpracownika Administratorowi następuje dobrowolnie. Odmowa przekazania danych osobowych uniemożliwia zawarcie i wykonanie umowy.

9. Ochrona poufności haseł i nazw użytkownika potrzebnych do logowania w internetowym systemie sprzedaży jest obowiązkiem każdego Klienta. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku przekazania przez Klienta hasła i nazwy użytkownika osobom trzecim. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Usługodawcę o wszelkich przypadkach wykorzystania haseł i nazw użytkownika należących do Klienta przez nieuprawnione osoby trzecie oraz o wszelkich innych przypadkach naruszeń prawa lub niniejszego Regulaminu w związku z korzystaniem z internetowego systemu sprzedaży biletów.

 

Polityka Cookies

I. Informacje ogólne

1. Operatorem witryny internetowej www.urbannclinic.pl jest Urbann Clinic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0001065387, REGON: 526757285, NIP: 1133113264, prowadząca działalność pod adresem: Aleja 3 Maja 2 lok. 66, 00-391 Warszawa.

2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o Użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:

▪︎ poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje;

▪︎ poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. „ciasteczka”).

3. Niniejsza Polityka jest dokumentem informacyjnym i nie zastępuje polityki bezpieczeństwa, prowadzonej przez Operatora Serwisu zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.

4. W zakresie danych, będących danymi osobowymi w świetle przepisów o ochronie danych osobowych, Administratorem danych jest Operator Serwisu.

II. Informacje w formularzach

1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez Użytkownika.

2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).

3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą Użytkownika.

4. Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór danych osobowych, wówczas taki zbiór jest rejestrowany przez Operatora Serwisu w prowadzonym przez niego rejestrze.

5. Jeśli dane w formularzu umożliwiają identyfikację osoby fizycznej, to osoba taka ma prawo do wglądu, modyfikacji i żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie. Możliwe jednak, że będzie to powodowało brak dostępu do niektórych funkcji serwisu.

6. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.

7. Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych, serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.

III. Pliki cookies

1. Poprzez pliki cookies (tzw. ciasteczka) należy rozumieć dane informatyczne, przechowywane w postaci plików tekstowych w urządzeniu końcowym Użytkownika strony internetowej. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

IV. Rodzaje wykorzystywanych cookies

1. W ramach strony internetowej stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” oraz „stałe”. Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

2. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

3. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

4. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów, a także operatorów płatności.

5. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics.

6. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji Użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

7. W zakresie informacji o preferencjach Użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences.

V. Logi serwera

1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.

2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

▪︎ czas nadejścia zapytania;

▪︎ czas wysłania odpowiedzi;

▪︎ nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP;

▪︎ informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP;

▪︎ adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik;

▪︎ informacje o przeglądarce Użytkownika;

▪︎ informacje o adresie IP.

3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

4. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

VI. Udostępnienie i powierzenie przetwarzania danych

1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

4. W zakresie powierzenia przetwarzania danych osobowych Operator Serwisu zawarł pisemną umowę powierzenia przetwarzania danych, uregulowaną w art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych, z dostawcą usług hostingowych.

VII. Cele w jakich są wykorzystywane pliki cookies

1. Pliki cookies są wykorzystywane w celach:

a) dostosowania zawartości strony internetowej do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

b) zbierania ogólnych i anonimowych danych statystycznych, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze strony internetowej, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości;

c) utrzymanie sesji Użytkownika strony (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie strony ponownie wpisywać loginu i hasła.

VIII. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez pliki cookies

1. Użytkownik strony internetowej może samodzielnie i w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej, bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

3. Ograniczenie stosowania lub zablokowanie plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

4. Pliki cookies zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika mogą być wykorzystywane przez współpracujących z Administratorem reklamodawców lub partnerów, w szczególności przez dostawcę narzędzi analitycznych Google Inc z siedzibą w USA.